ExtraVaganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Troyerix - kočičí (feral) dps

+6
Nytaha
Solaufein
Pupicek
Azaziel
Chabat
Troyerix
10 posters

Goto down

Troyerix - kočičí (feral) dps Empty Troyerix - kočičí (feral) dps

Odoslať pre Troyer Št október 21, 2010 1:45 pm

Jméno postavy: Troyerix, The Mighty cat
Armory:
Něco málo o mě: Ahoj jmenuji se Karel, je mi 17 let a hledám dívku pro dlouhý a spokojený vztah...ehm pardon...hledám guildy pro krátký a bezproblémový clear ICC 25 HC.
Jsem student střední školy a mezi mé záliby patří (překvapivě) WoW a témeř všechny zimní i letní sporty. Jsem přispůsobivý pro potřeby guildy.
Progress: ICC 25- 9/12 HC, RS 25 norm. (vše s charem Troyer - Dk tank, server: Burning Blade a to proto že na DT jsem začal hrat nedávno po technických problémech s PC)
Historie: Wow se věnuji přes 4 roky a začínal jsem jako skoro každý na free serveru. Na offi je to něco přes rok a půl. Když jsem začal aktivně raidovat hrál jsem DK tanka. Začínal jsem v guilde
Poutníci, kde jsem patřil mezi hlavni raid jádro a dělal jsem hlavní OT guildy. Později se tohle jádro odtrhlo a vytvořilo samostatnou guildu Evolution Society, kde jsem byl CL DK a dal jsem 9/12 normal.
Jenže ejhle, jednoho krásného slunečného dne mi vybouchl PC. 2 měsíce sem byl pryč od WoW. Po mém návratu sem se dostal do guildy H E R O, kde jsem dělal zase hlavní OT (hrál jsem na
hrozné s...plečce PC) a zde jsem dosáhl 9/12 HC (když sem poprvé tankoval LK 25 tankoval jsem s 3 fps - bylo to téměr nehratelné, ale nakonec sme to zabili). asi po 2 měsících mi kamarádi oznámili, že
odcházi zpět na DT a já se rozhodl že nebudu kazit partu a proto sem se rozhodl pro transfer. Nehodil jsme si zde DK, protože mě v té době už moc nebavilo a můj altík druid mi podle všeho i docela šel a